bozkurtaybk Güzel bir gece postu olsun hanımlar hadi herkes yazsın hangi meslek grubu hayaliniz vardı ne oldunuz ? Ben yazayım ⬇️ Moda tasarımcısı olmak istiyordum/Özel eğitimci oldum 😅 içimde hâlâ uktedir bir gün inşallah yapabilirim 🥹💃
nnoktaa bozkurtaybk ortaokulda arkadaşımın anket defteri vardı. İdealinizdeki meslek sorusuna şakasına elektrikçi yazmıştım. Elektrik mühendisi oldum.
ikiprensesannes bozkurtaybk okuyup bi şeyler olurum ne olursa işte dedim ama en çok öğretmenliğe özenirdim falan sonra işte evlenip çoluk çocuk peşinde ANNE oldum 🙂
svlla ikiprensesannes sizde bebeğinizin hayatındaki ilk öğretmensiniz. İlk önce sizden öğreniyor herşeyi. Yani hayalinizi yaşamışsınız. Sağlıkla büyütün çocuklarınızı
nnoktaa Gokturkmom o anket defteri efsunluydu. Yine bi arkadaş sınıf arkadaşımızı seviyordu. Deftere şey yazmıştı “Yıldız’ı kaçırmak” yazmıştı. Hakikaten kaçarak evlendiler 😂😂😂 bileydim daha farklı dileklerde bulunurdum 😂😂
Gokturkmom bozkurtaybk Çok güzel resim çizerim elim çok yatkındır çok da severim hep resime dair bişey okumak olmak istedim ama nasip değilmiş 🥲 Hemşire oldum
birerkekbirkizannesii bozkurtaybk polis olmak ısterdım sonra evlendim bı bok olamadım🤣 Ama anne oldum dünyanın en guzel meslegı
CuteBadesMama bozkurtaybk Hayalim hep avukat olmaktı, İstatistik okudum ama otomotiv sektöründeyim. 🙆🏻♀️
yusuf11 bozkurtaybk Avukat olmak isterdim tekstilci oldum :)kendi sirketimiz vardi heralanda kendimi gelistirdim fakat simdi 3 cocukla evden calisiyorum