esraatli Bebeğim şu an 83 günlük normal doğum yaptım ama henüz adet olmadim acaba tahmini ne zaman olunur herkeste ffarkli midir
nnoktaa esraatli herkeste farklıdır. Özellikle emzirme varsa hormonlar nedeniyle bu süre daha da uzayabilir.
Gokturkmom esraatli Ben 110 gün sonra olmuştum yanlış hatırlamıyorsam sonra düzene girdi ama aylarca olmayanlar da var herkesin bünyesinden bünyesine değişen bi durum bu tamamen.Emziriyorsanız bu da durumu geciktirebilir.
ipickot24 esraatli ilk kizimda doğumdan 9 ay sonra oldum. İkinci kızımda kırkım çıktı bir ay sonra oldum ve düzenli goruyorum
3erkekannesi__ esraatli ilkinde 6 sonra oldu şuan da 8 ay doğum yapalı ama hala bişey yok kişiden kişiye değişiklik gösterir bu durum