Daha bugün yaptım hiç dagilmadi, ic harcı normal koydum, yaprakların Üstünü 1,5 parmak geçecek kadar sicak tuzlu salçalı limonlu ekledim. Üstüne tabak kapattım, altını tüm açtım kaynayinca en kisiga getirdim. Yaklaşık 1,5 saatte cok yavaş kendi haline pisti. Ne dağıldı ne lapa oldu. Biraz sıkı sarmalisin ve sıkı dizmelisin. Yatay şekilde diziyorum ben de