iki gün önce sol gözüm aniden ağrıdı ve şişlik oluştu randevu aldım bir hafta sonraya verdi mhrs. ağrı çok olunca acile gittik tomografi çekildi doktor sol gözde birşey görünmüyor sağ gözde içten bir şişlik var dedi. gözümün ağrısından duramıyorum ama sağ gözüm gayet iyi sıkıntı solda . neyse antibiyotik krem ve damla yazıyorum dedi. bebek emziriyorum kullanabilir miyim ki dedim. evet hiçbirşey olmaz kullanabilirsiniz dedi.. ilacı aldım kullanmadan önce prospektüs ü okuyayım dedim iki ilaç için de EMZİRME DÖNEMİNDE KULLANILMAMALIDIR.. yazıyor! ya anlayamıyorum ilacı yapan firma uyarıda bulunduğu halde doktor nasıl kullanılabilir diyor kime güvenelim!