Asyaaihsnser 24 günlük bebeğim dün gece ve bugün hiç uyumadım hiç emmedi doktor sarılığı var dedi kucağımda uyuyor yatağa yatınca uyanıyor ne yapacağımı şaşırdım bütün gece elimde gezdim bi akıl verin niye böyle yapıyor :(
Esracm Asyaaihsnser ill zamanlar normal canim benim oglanda bi hafta sabaha kadar kadar uyutmazdk bi hafta normal. Sanırım alisma surecleri gibi birseh. Sariliktan degildir ama sarilik asiri uyku yapıyor. Yanina uzan istersen
Hazal89 Asyaaihsnser ah ah 3 ay neler yaşadım halada pek düzelmedi ama sarılığı varsa çok sık beslenmesi lazım avent 0 numara biberon denedin mi sütünü sağıp emmesi iyi değil gazı vardır belki biz 15 günlükken gaz damlasına başladık karnını sıcak tut gaz yapmayan yiyecekler ye her gün duş aldır
SedaMeyra Asyaaihsnser yeni hayatina alisma süreci ve en guvenli yer annesinin kucagi guvenli baglanma yolundasiniz kolay gelsin yastiklarla kendinizi destekleyin rahat bi pozisyonda emzirin uyusun oyle kizim ilk dogdugunda hep kucağımda uyuyordu simdi 14 aylik rutinlerle kendi odasinda kendi yataginda gece 10-12 saat uyur gjnduz de 2 saat . Kolay gelsin bebeginiz saglikla buyusun
Asyaaihsnser Esracm ya ne yapacağımı şaşırdım yatağına uyudu diye koyuyorum başlıyo ağlamaya tam uykuya dalıp uyumuyo emziriyim diyorum emerken ağlıyo ne yapcağımı şaşırdım :(
Esracm Asyaaihsnser ben yanima yatiriyordum aslinda cok tehlikeli ama artik dayanamıyordum uykusuzluga.
Asyaaihsnser Hazal89 yaa 3 aylık oldu halâ mı sorun var ben bi kırkı çıksa düzelir diye bekliyordum :(
Hazal89 Asyaaihsnser inşallah düzelir bir an önce neyi var çözmen gerek karnı şiş mi mesela gazdır bütün bebeklerde oluyor