Kızlar ne olacak bu regl düzensizliği geçen ay 7 gün idi. Bu ay abarttı iyice bizimki 14. Güne geldik gelen giden yok. Test yaptım negatif. Korunuyoruz ihtimal vermiyorum ama belli olmaz diye yapmıştım. Bebeğim 8 aylık ama bu düzensizlik ne kadar devam edecek kafayı yiycem her ay acaba demekten 🤷♀️🫂🫠