prensesveannesi1 benim kızımda 2 aylıkken dışarıya çıkmıştık biraz fazla vakit geçirmiştik gazını iyi çıkartamamışım pusetindeydi genel olarak öğürme hareketi yapmaya başladı sanki ağzında bir şey var onu çıkartmaya çalışıyor gibiydi ilk çocuk olunca ben çok panikledim hemen hastaneye gittik doktor ağzına baktı sonra röntgen çekildi meğerse kızımın baya bir gazı varmış çıkmadığı için öğürme hareketini yapıyormuş lavman yapıldı kızım gazını çıkartınca öğürme hareketi de kesildi büyük ihtimal gazdan dolayıdır ama yinede içinize sinmiyorsa bi doktora görünün 🌸