11 ay sonra farketmişsin dediğin doğruysa,biraz geç olmuş ama aç uyumuyordu bence vicdanını sızlatma
Günde 5-6 ıslak bezi oluyorduysa aç değildi.
Mama konusuna gelirse bebeğim 4.5 aylık her zor durumda mama aldım yarısı cöpe gitti ama gene de aldım tabikide korkmayın zehir değil.
Şuan bile sütüm yetmiyor givi hissediyorum araştırıyorum