Nurnak İzmir’de yaşıyoruz biz izmir Bursa yaptık uzun yol olarak 4-4,5 litre ortalama tüketimi yakıt olarak iyi biz memnunuz bagajının genişliği çokk iyi bizim için önemliydi bu.dışardan görünüş olarak ve içide bizim çok hoşumuza gitmişti iç olarakta bence sade ve şık duruyor kullanımı rahat aracı ben de kullanıyorum biz çok araştırdık citröen c4 Nissan juke vs ama en beğendiğimiz bu araç oldu citröen açıkcası motor sıkıntısından dolayı istemedik tanıdığımız biri de bu motor sıkıntısını yaşadığını söyleyince ondan tamamen vazgeçmiştik