Benimde 17 gün oldu. Nasıl kötüydü o ilk günler. Yattığın yerden kalkmak işkenceydi. İki büklüm yürüyordum acıdan. Göğüslerimin yarasına ayrı, ameliyatımın yarasına ayrı ağlıyordum. Göğüslerim hala yara gerçi🙄 1 haftada ameliyat acım geçti şükür. Bazen öyle şiddetli hapşırınca sızlar gibi oluyor. Önceden gülmeye bile korkuyordum acıyacak diye. Çok geçmiş olsun🤗