Bezelyeannesi idrarda zaten sıkıntı olmuyor, ama tuvaletimi yapacağım sıra aşırı gerilmiştim bir de çok dikisim vardı benim. Kabız olmayıp zorlamadiktan sonra sıkıntı yok. İşte tam dümdüz oturamiyorsun hafif yan oturuyorsun ama ilk birkaç gün bunlar. Normal hayatınıza zaten ilk andan itibaren başlıyorsunuz travmatik bir dogumunuz yoksa. 3.dogumumda sıkıntı yaşadım kesi dikiş yoktu ama sezeryanli gibi hasta bakıcı kaldırdı beni, kalktikca oksurdukce canım yandı iki büklüm gezdim kaç gün.