Doktor bize her bezde krem sürün demişti, bi beden büyük bez takmıştım bardak filan koymadım. Cuma sünnet oldu pazar günü sargısını çıkardım ama ıslatmayı unutmuşum onda biraz ağladı. Pazartesiden itibaren de her gün duş yaptırdım. Küvetini suyla doldurdum şampuanı ile köpük yaptım 10-15 dk oturttum iyileşmesini hızlandırıyormuş galiba. 5-6 gün yaptık böyle 9-10 güne toparladı