asafimkavun canım benim ilk oğlum 1 yaşına kadar emdi sonra bıraktı. İkinci çocuğumu o kadar emzirmek istedim o da 9. Ayda bıraktı sutumun tadı mı degisti nazara mı geldik anlamadım şimdi hiç yaklaşmak istemiyor ama kucağıma aldığımda da yüzünü sürtüyor bende çare bulmadım emzirme danismanina da gittim sütün var dedi hemşire ara ara dene dedi ama yok 😔