Herkese merhaba arkadaşlar
Safra kesemde 3 adet taş çıktı ve ameliyat olmam gerekiyor fakat sarılık başlangıcı olduğu için bugün mr a girdim ve bir tane taşın kanala düştüğünü söyledi doktor o yüzden önce ercp ile kanalı temizleyeceklerini söyledi fakat taş çok küçükmüş kendi kendine düşebilir 1 hafta gözetim altına alacağız dedi bı şekilde taş düşüren varmı safra kesesi taşı düşmüyor diye biliyorum ve Ercp yaptırdıysanız daha önce hangi hastanede yaptırdınız tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz
Ben avicennaya gidiyorum şuanda ve ercp için 95 bin tl fiyat verdiler