organikirmik Ben goon’u çok severek kullanmıştım çekildi ülkeden. Şu an Molfix premium kullanıyorum geceleri de Prima premium care kullanıyorum. İkisinden de memnunum 🤌🏿
hunilimomy mhtpdrmz külot beze 1 yaşta geçmiştim cunku cirtli bez bağlamak artik eziyet olmaya başlamıştı
yogurtlupilav organikirmik Goo.n denedim son 2 seferdir gerçekten şahaneymiş ya, üretilmemesine aşırı üzüldüm. Prima premium care den de memnunum. Ama pişik oldu yenidoğan bebeğimde.
organikirmik yogurtlupilav Prima kalitesindeydi goon cidden ben de üzüldüm geçmeyi planlıyodum tekrardan :(
bebikoluturtle organikirmik aa ben çok memnunum kızım bazen 2 gün yapmıyo kakasını 3.gün bez dolmuş oluyo ama bariyerler sızdırmıyo çişide öyle bez doluyo ama gram sızı yok