Çok merak ediyorum bu durumu yaşayan var mı diye. 23 aylık kızım. Arada bir işine gelirse ikili cümle kuruyor +100 kelimeyi çoktan geçti. Mesela bir aralar her kelimeye -ki ekliyodu. Babaki anneki gibi hatta dalga geçiyodum yunan mısın kızım diye jdösnsös şimdide çın ekliyor. Mesela normalde nerde diyebiliyo ama neğçınn demeyi tercih ediyor bu yüzden söylediklerini ben hariç kimse anlamıyor 😅 yaşayan var mı kız ne zaman düzgün konuşur benim şapşal bebem