Selamlar herkese. Son zamanlarda denk geldiğim her soruya yazdım bunu ama bugün ekstra emin oldum o yüzden böyle de paylaşmak istedim. Arkadaşlar, terliyor 😅 6,5 aylık oğlum var kilo alımında veya gelişiminde herhangi bir sorun yok çok şükür. Ek gıdaya da başladığımız için su da veriyorum yani sıvı alımında bir eksiklik yok. Ama geceki bezini saymazsak gün içinde belki bir kere bez alsam anca dolardı. Diğer bezler hep yarım yamalak, öyle göstergenin dağılması falan da değil mevzu baya boş bez ağırlığındaydı. Çünkü çocuk şıpır şıpır terliyordu. Klima aldık, çocuğun çişli bez sayısı arttı 😂 o yüzden bebeklerinizin bez sayısı azaldıysa çişinde kristallenme yoksa büyük ihtimal terle atıyordur 🫶🏿