duruskosko Selam kizlar bebeğim iki yaşında iki hafta oldu emzirmeyi bıraktım ama bu süreçte formül mamaya düştü tamamen sürekli mama içmek istiyo hiçbir yemeği yemeyi kabul etmiyor ne yapmam lazım önerisi olan var mı 🥲🙂↕️