Bebeğim 13 günlük biraz kilosu yavaş ilerliyor iki saatte bir emzirmeye çalışıyorum ama emzirdikten sonra geç uykuya dalıyor bir sonraki beslenmesine kadar bir saat kadar falan uyumuş oluyor bu kez de emzirmek için uyandırmakta zorlanıyorum ve yetersiz uyuyormuş gib hissediyorum tavsiyeleriniz nelerdir çabuk uykuya dalması için. Bir de kucağımda uyumaya çok alıştı yatağına koyduğum an huzursuzlaniyor ne yapmalıyım yardima ihtiyacım var tecrübeli anneler 🥲