Bu kanguruyu kullananlar bebeğinizi ne zaman yüzü dışarı dönük kullanmaya başladınız? 4.aydayız şu an malesef yüzü içeri yani bana dönük asla kabul etmiyor etrafı izlemek istiyor ama yüzü dışarı dönük koymak için erken mi emin olamıyorum. Bebek arabasında durmuyor doğduğundan beri hep kucakta ayakta gezineceğiz ve o izleyecek her yeri. Çok yorucu. Kanguru kullanabilsek iyi olurdu. Tecrübelerinizi bekliyorum