melek97 öncelikle merhaba benim oğlumun hipsopadiası biraz farklıydı , bir kere derisi yerindeydi biz sğnnet olmaya doktora gitmiştik doktor açınca gördü deliği, baktı aktif değildi. Yani altta bir delik vardı ama oradan idrar gelmiyordu . Bu hipospadiasın en basit tipiymiş. Sonra pandemi filan girince ameliyatımız 2 yaşa kaldı normalde plânladığımız 1 di doktorla beraber , ama ağır forum olmadığımız için pndemi dönemi doktor yapmayalım dedi. Ameliyata çocuk üroloji ve çocuk cerrahı girdi 2 saat girip çıkması sürdü.delik aktif değildi ama aşırı bir eğrilik varmış benimkinde. Sonra bandajla bağlı bir şekilde 3 gün durdu sonta yoktu bizde çünkü delikte sıkıntı yokmuş , buna ameliyat anında doktor karar veriyor . Aynı gün taburcu olduk 3 gün sonra bandajo açtık bu 3 gün içinde idrarı gelene kadar oğlum gayet normal hayatına devam etti. Neresinin ağrıdığını anlamıyordu . Ama idrar zamanı aşırı ağrı çekiyordu dikişlere az az idrar geldiği için yanıyordu muhtemelen.