Prensiminannesi benim kizimdada bı ara öyle olmuştu ben gündüzleri yanımda yatrdgm zaman iki yanına yastık koyup sırtında üstü yatmasını sagliyodum düzeldi şimdi naparsan yap yan yatmıyor sırt üstü uyuyor büyüdüğü için sorun olmuyor sende yastıkla destekleyip yatir derim