ayseeeciik25 canim cok normal bir surec gelisimin bir parcasi, bebeklerin bu donemde algilari aciliyor tehlike kavraminin farkina variyorlar korkmasi guzel bir sey aksine, korkmasini bebegin dogal alarm sistemi olarak dusun, yabancilardan korkacak ki yabancilari gitmemeyi ogrenecek sesten korkacak ki bi korna sesi vs geldiginde dikkatli olacak bebeginin bu donemi guzelce atlatmasini sagla ve boylelikle tehlike kavramini kendini korumayi guvendigi kisilere yonelmeyi ogrensin, korktukca daha guclu olacak, sen korkusunu kucumseme, korkulacak bisey yok korkma korkak gibi soylemler olmadan evet seni anliyorum korktun ama anne yaninda o abla bize bisey yapmaz gibi gibi sesten korkuyosa su sesi bu sesi hep acikla saril op kokla biraz uzun surebilir endise etme canim ❤️❤️❤️