Deletedmom_968 gayet normal bence. Benim de bebeğim 2-3 aylıkken bir süre emdi parmağını, özellikle de uykuya geçerken. Hala bazen dıygularını düzenlemeye çalışırken emdiği oluyor. Bildikleri başka bir şey yok, emme refleksi doğuştan geliyor ve sadece karın doyurmak için değil sakinleşmek için de kullanıyorlar. Dişten sonra emmeye devam etmesi sorun oluyor diye biliyorum ben