sultis2 bebeğim benim sallamı vs hiç kabul etmedi ayağı kucakta sallamayı vs oyun sanıyor zaten 9,5 aylık 4. Ayından beri emmediği için sağımla besledim zaten biberon veriyorum beşiğe koyup piş piş açıyorum o şekilde uyuyor hatta bu 1 aydır falan ben odada olunca asla uyumuyor ayağa vs kalkıyor oynamak istiyor hep o yüzden eline biberon verip çıkıyorum odadan biberon bitince yada 15 dk (bu arada iyice yorduktan sonra beşiğe götürüyorum yoksa asla uyumuyor) falan uyumuş oluyor sağa sola dönecem derken ama atak dönemlerimiz o kadar kötü ki 3 saat uyutmaya çalışıyorum uyumuyor hiçbir desteği kabul etmediği için çok zorlanıyorum