Çok güzel bir duygu. Benim oğlan 22 aylık bugün baba dedi. Hepimiz heyecanlandık🤣 evet biraz geç . Konuşmuyor. Doktoruna getirdik herşeyi normal sadece bekleyin kitap okuyun dedi. Bu aralar birşeyler söylemeye başladı. Gerçekten insanın evladı birşey yapınca heyecanlanıyoruz