Merhabalar bebeğim 3 ay 10 günlük gece uykusuna 8 buçuk 9 gibi geçtiğinde sabah 5te 11 gibi geçtiğinde 6 7 gibi uyanıyor ben dışarıdayken stres oluyorum uyku zamanı geçer gece uyumazsa diye:( rahat olmalı mıyım yoksa duzene uymalı mıyım kendimi 3 aydır asla rahat hissedemiyorum arkadaşlar çok kasıyorum ve birde mama ile besleniyor her iki saatte bir aynı döngü.. mama miktarını çoğaltıp arayı acacagm sizce doğru mu