Merhaba, 1 haziranda sezaryen ile doğum yaptım. Bir süre iltihap nedeniyle doktorumun yasaklaması üzerine yürüyüş yapamamıştım. Bu hafta itibariyle yasak kalktığı için dün evimin 300 mt aşağısındaki parka çıktım dünden beri karnımın sağ kısmı ağrıyor ve dikişlerimin sağ ve orta kısmında tam üstünde şişlik oluşmuş parmak eni boyutunda. Daha önce yaşayan var mı normal mi bu durum?