merilla1 Kızlar 1-2 gündür bebeğimin yüzünde böyle şeyler çıktı doktora sorduğumda alerji olabilir dedi losyon sur yeter dedi. Sadece mama içiyor bu arada. Sıcaktan falan olabilir mi ? Başına gelen var mı?
alpmomssss merilla1 benimde bebeğimde var . Hatta bu sabah baya coşmuştu . Losyon sür dedi . Size hangi losyonu söyledi acaba ?
456PlayerEsra merilla1 benimkinde de çıktı sadece ağız çene etrafı sıcaktan yada sürekli salya akıtıyor ondan da olabilir
merilla1 456PlayerEsra evet 2 tane diş çıkarıyor her yer salya. Babasıyla ben öpüyoruz da acaba dedim bi şey mi bulastirdik çocuğa