Kızlar 7 günlük bebeğim var 4 günlükken doğum yaptıgım hastanede doktor kontrolünde 3 kiloydu ve sarılığı vardı değeri 9 doktorum normal dedi kilosuna sık sık emzirmemi söyledi dün sağlık ocagındaki kontroldede 3 160 çıktı ve yine dün bir sebepten ilçemdeki hastaneye götürdüm orda bebeğim 2750 kilo çıktı sınırda dedi mama verin dönüsümlü napıcagımı sasırdım sütüm var ve ilk oğlumda anne sütünde sarılık oldugu için 3 ay sürmüştü büyük ihtimalle bundada olucak gibi mama vermelimiyim