nurey sıcaklığı doğrudur ama bu sene biraz daha iyi sanki geçen sene çok sıcaktı. Elektrik bizde çok kesilmiyor ya , ha kesilse de mesaj geliyor 2 3 gün öncesinden. Su evet sıkıntı. Sosyallık ta yok o da doğrudur. Ama insanları çok iyi o kadar misafir severler ki sizi ilk kez görüyorsa bile sanki yıllardır tanımış gibi davranırlar samimiler. Sağlık olarak ta çok sıkıntılı ama eğitim çok güzel yani benim gördüğüm bildiğim kaderiyle