bebekdeniz Koltuk altından ölçülen eski tip ateş ölçerimiz var. Eşim doktor olduğu için onun çeyiziyle geldi ahhahajdhahsh Çocuk doktorumuz da en doğru ölçüm koltuk altından yapılır baş sıcaklığı ateş sayılmaz demişti, göğüs kısmına dikkat edin 🙏
aybarsmom34 bebekdeniz Ayyyyyyy 😂 Ay ben siz yazınca bir daha baktım, oda için yazmamışııımmm. Buradaki çoğu kişide Ateş ölçer için mi bana öneride bulundu yoksa. 😂
aybarsmom34 adaatuna Teşekkür ederim, iki marka arasında gidip geliyorum şuan. Kanz ve xiamio önerilmiş daha çok
aybarsmom34 buaklinerdenaldinnerden Çok teşekkür ederim. Kaydettim. Ama sen bunu hemen sil. Link paylaşmak yasakmış