Anakraliceeee defneduruu bizim de uyku konusu aynı,tam gözlerini kapatıyor uyudu diyorum bi anda uyanıyor gözünü kaşıyor mesela ağlamaya başlıyor ,sadece meme emince sakinleşiyor gece sabahı zor ediyoruz 😑
defneduruu organikirmik atak bitimine 4 gün kaldı diş gibi de değil gibi de anlayamıyorm uykuları aşırı bozuldu hiç birşey yapamıyorm inşAllah düzelir bu durum gece uykularm da kalmadı 1 kızım daha var 3 buçuk yaşında onunla ilgilenemiyorm bu yüzden
defneduruu Anakraliceeee sanırm bu ayda çoğu bebek aynı durumda uykuları çok güzeldi 22.30 da yatırıyordm 2 de ve 5 de emmek için uyanırdı onda da gözlerini açmaz kafasını sağ sol yapar meme arardı uyurken verdiğim için uyanmadan emer geri dalardı
prmftm 5 ay 18 günlüğüz özellikle son iki gündür bizim de tüm uykularımız bozuldu, normalde gece iyi uyurdu artık dediğiniz gibi devamlı ağlayarak uyanıyor, gündüz de hep memede uyuyor
Anakraliceeee defneduruu valla ev kalsın ben umursamıyorum bugünleri bi daha yaşayamayacağız ,sonuçta ev elbet bir gün temiz olur 🧡🧚🏼♀️
defneduruu Anakraliceeee ahhh keşke öyle olsa eşimn tarafı çok geliyor özellikle kaynanam didik didik ediyor sivri dilli
Anakraliceeee defneduruu aman canııım orası senin evin senin düzenin senin özel alanın ve ilgilenmen gereken küçük bebeğin var, senin evine gelip didik didik etmesi ve laf söylemesi kendi kalitesini gösterir, pis ve dağınık buluyorsa dış kapının yeri belli 😂🙂↔️