seros3535 Çınarlı da doğum yaptıysanız ve oraya yakınsanız Fikret beye gidin tabi ki çok ilgili bi doktor . Ben sosyal medyadan da takip ediyorum. Bizim de ilk iki ayımız onun muayenesi ile geçti ama oturduğumuz yere çok uzak olduğu için ve maddi olarak biraz fazla geldiği için adresime daha yakında bi doktor sordum kendisine hastanede o da bana Necati bey i tavsiye etti . Ve bütün kontrollerimize onunla devam ediyoruz .