Doktorunuz sizin çocuğunuz özelinde konuşmuş olabilir. İsterseniz başka doktora da danışabilirsiniz. Yalnız ben şöyle düşünüyorum 5. Aydan sonra bebekler ek gıdaya başliyor zaten direkt otur yedir olması çok zor aylarca dümdüz yatan bebek için. 3, 3.5 aydan sonra yavaş yavaş oturma pozisyonuna alışması lazım. 4-5 aylık gibi koltuk kenarlarında sonra da mama sandalyesinde oturacak kıvama gelir