yagmur3494 Şuan kullandığım beşiği geçici olarak almıştım bebeğim 6 aylık olunca beşik almayı düşünüyorum ama park beşik mantıklı geldi. 70-120 alsam 3 yaşına kadar götürür mü kullanışlı olur mu
aslhnkrts yagmur3494 bizim beşik ölçümiz de aynı 70 e 120 kızım 16 aylık ben sık yattığı tarafa pike serdim yüzü fileye gelmiyo idare eder diye düşünüyorum olmazsa yer yatağı yapıp kenarlarına örgü yastık koymayı düşünüyorm
Tortilla_ Ben 10 ay kullandım. Çocuğun kafası hep fileye geliyordu. Sabit yatmadığı için dönerek uyuduğu için yer yaptım. Sonra normal bazaya geçti. 5 yaş suan 2 senedir baza da yatıyor
yesim61s yagmur3494 ben 2 yasına kadar kullandım çünkü bacak atıp inmeye çalışıyor du düşüyor du ıkı yaşından sonra bazalı yatağa geçti yatak bariyeri koydum kenarına
defneduruu yagmur3494 bebeğinin gelişime göre bu süre değişe bilir kızım 3 buçuk yaşında kullanıyor hala eltimn kızı 7 yaşına kdr kullanms🤭