basak1336 benim kızımda çok kötü isilik oldu sıcaktı eviniz güney cepheliydi sonra anneme gittim iki gün kaldım baktım çocuğun yüzü düzeldi annemin evi müstakil ağaç çok gölgeli yani çevresi ev serin sizde evinizi ortamı serin tutmaya çalışın terletmeyin onların gözenekleri daha tıkalı olduğu için terk atamıyorlar