babyisleeping acemianne___ emzirdiğim cerazetta kullanıyorum memnunum kilo vs yapmadı emzirdiğim için adet düzensizliği normal belki hapla alakası bile olmayabilir
bekt55_ neval2_7 ben sadece 40 gün emzirdim sonra sütüm kesildi malesef ondan sonra Yasmin kullanmaya başladım ek koruma yapmıyoruz 7 aylık oldu kızım memnunum
neval2_7 bekt55_ benim de 3 hafta emzirdim aynı senin gibi sütüm kesildi ilk adetim geldiği gibi yasmine başladım 2 hafta oldu kanamam tam bitti diyorum birden yine geliyor sanki hep böyle olacak yaa sizde de öyle oldu mu
bekt55_ neval2_7 ilk basladigim da oldu ara ara kanama oldu sonra düzene girdi şimdi bı sorun yok 21 gün içiyorum 7 gün ara veriyorum 7 ay oldu öyle devam ediyorum
neval2_7 bekt55_ valla canım hala adetim bitmedi ki 2 hafta oldu ara kanama mi onu o yüzden bilmiyorum adet oldum durmadı sonra
mikrofon0 acemianne___ emziren anne her ilacı kullanamıyor bana 40 çıktığı gün başlattı kanama bekleme dedi zylanda kanama yaptı ondan sonra Qlairista kullanmaya başladım bebeğim 11 aylık olacak kilo almadım kanama da yapmadi
Busra986532 acemianne___ yazz en en en iyisi kilo baş dönmesi yan etki kısacası yapmıyor yıllarca kullandım hem adet düzenleyici olarakta çok kullandım. Ama pahalı malesef
benimoglumukurtarinesraa acemianne___ drospera öneriyorum doktor yeni nesil bir hap oldugunu içeriğinin diğerlerine göre daha az hormon içerdiğini duzenimi bozmayacagini söyledi. Ben de 7-8 paketten çok kullandım dedigi gibi oldu hiçbir sorun yasamadim
hayesmah24 benimoglumukurtarinesraa ne zaman başladınız ek korunma yapiyormuydunuz banada doktorum tavsiye etti zylnda kullanıyorum o paket bittiği gibi drosperaya başladınız dedi emzirme sürecim yeni bittiği için