defnes32 oğlum 23 gün önce doğdu 15 gün yoğun bakımda kaldı maalesef. Bizimki erken doğumdu ciğerleri gelişmemişti. Çok zor biliyorum ama geçiyor siz sağlıkla iyileşmeye odaklanın bebeğinizin iyiliği için orada olduğunu iyileşince sizin sağ salim ayakta olmanız gerektiğini düşünün ben öyle yaptım 15 gün o evde yanımda gibi sütümü sağdım saatli şekilde her gün görmeye gittim 7 gün sonra ancak kucağıma aldım 10 gün sonra ancak emzirdim. Her gün daha zordu bırakıp eve gelmek ama her gün daha iyi gördüm hastaneye ve doktora çok güveniyordum hemşireler gözü gibi baktılar. Allah hepsinden razı olsun rabbim sizide bir an önce kavuştursun