Park yatağa alıştıramadım çok sık uyanıyor orada yatınca. Oradan da kucağıma almam çok zor o yüzden ayağa kalkıyorum falan, gece 20 kere kalk al indir yapıyordum yoruldum. Benimle beraber yatakta yatıyor şu an. Henüz emeklemeye ya da tam tur dönmeye başlamadı. Ama başlayınca riskli olacak tabii ki. Park yatağa alıştırmak istiyorum. Gerçi Park yatağın alt kademesinde de nasıl indir kaldır yapacağım belim nasıl dayanacak ona yine gece 4-5 kere bilmiyorum. Ama yataktan daha güvenilir herhalde. Var mı bunun için taktikleriniz