Biz de bugün 5 aylık olduk ve ben de tıpkı sizin gibi 3. Aydan beri mama ile destekliyorum ama artık yalnızca mama içiyor diyebilirim çok zor emziriyorum o da çok kısa. Öncesinde 3. Ayda meme reddi yapmıştı bir şekilde tekrar emzirebildim ama 4. Ay aşısından sonra tamamen emmeyi bıraktı diyebilirim. 1 ay daha uğraşıp emmezse de zorlamayacağım çünkü çok yorucu :(((