Merhabalar güzel annelerim biz dünden beri tuvalet eğitimine başladık kızım dün 10 kez altına kaçırdı diyebilirim öğlen uykusuna uyuduğunda altına bağladım bugün 2 günümüz her yarım saatte bir tuvalete götürüyorum bugün iki kez kaçırdı. Bizde süreç bu şekilde ilerliyor önerdiğiniz bir yöntem var mıdır ne zaman anne çiş diyecek. Sizlerin de fikirlerine ihtiyacım var şimdiden teşekkür ederim güzel annelerim.