Kızım orta kulak enfeksiyonu olmuş tü 7 gün
Antibiyotik kullanımı oldu kontrol gittik
Dedi güzel görünüyor ağırsida gitmişti ama burnu tıkanıklığı geçmiyordu
Aspiratör kullandım önerdi
Burun spreyi verdi normalde küçük ama ödem var yine tekrarlar açılmazsa dedi serum fizyolojik de etkili olmaz dedi
Güvenerek her dediğini yaptım doktorun pazartesi günü antibiyotik bitti
Tedavisi
Bugün yine kulağına belirgin basınca ağlıyor ve aktı sarı sarı banyo sonrası
Doktora yazdım kızım videosunu attım
Tepkisini
Dedim hanı napmaliyim müsaitsenjz gelelim mi dedim
( Özel klinik)
Okudu geçti
Mesaj yazmqm kadar doğal ne olabilir ki
Bana belirti bişey olursa ara ulasamasan bakamasaam mesaj at dönerim sana
Nedeni sordum neden tekrarlıyor böyle Muane gittimiz gün bir çok neden olur Muş
Mama yatarak değil
Banyoda su kaçmaz koruyucu var şapka
Burnu açılmıyor tek tutuluyor genzinde balgam var diyorum doktora spreyi verdi napcam yaa artık şaşırdım kaldım