serensaybulut Merhaba emzirirken göğüs ucunda yanma yaşayan varmı böyle damar çekiliyo hissi emdikçe acı oluşan varmı 🥺
mondecaidensecmeler serensaybulut ben ✋🏻 benimkini yara etti oğlum ben bile dokunamiyorum emince sıkıntıdan bir yere sigamiyorum
serensaybulut tugcedefne5561 inanırmısınız hepsi denendi iyileşiyo ⅗ gün oh rahatlıyorum sonra tekrar başa dönüyorum
bebikoluturtle mondecaidensecmeler o emzirmeden kaynaklı biliyomusun benimde il zamanlar kanıyodu bebeğim memeyi ucundan tuttuğu için 1 hafta falan öektim onu sonra memeyi ağzına ben yerleştirdim kahverengi alan çok az gözükücek şekilde geçti 2 ay oldu gram sızı yok yada yara hiç yara kremi falan kullanmadım öneririm sana da
serensaybulut mondecaidensecmeler 😔 sanırım benimde böyle olucak diğer anneler gibi rahat bişiler yudumlarken emziremeyenlerdeniz 😔 sağlık olsun teşekkür ederim 🙏🏻
mondecaidensecmeler bebikoluturtle ben de tam ağzına veriyorum zaten ama çok kistirdigindan çok hassaslati