Qunqnir elden vereceğim kargoyla değil. 1800e düştüm zaten kaça vermemi istersiniz hiç kullanılmamış, geldiğinden beri duvara yaslı duran ürünü, 1000 mi?
Ha bu arada daha önce hiç ürün satmadım. 2000 pahalı olabilir 1800e düştüm. O da pahalıysa ürünü birine hediye etmem çok daba mantıklı olur benim için, bi arkadaşlarıma bakayım lazım olan varsa madem