Papatyaa21 Koltuktan popo üstü düştü çok ddğil ama ağladı ya beline bişi olmuşmudur doktora götüreyimmi yada nasıl anlarım bi anotmallik olduğunu çok korktum ya 23 aylık 😔
Papatyaa21 Dedektifgadget öylemi dersiniz iki dakka sora kaldığı yerden koşmaya oynamaya devam etti zaten yürümedede bi sıkıntı yok
Papatyaa21 defneduruu yok başını vurmadı csnım oturur şekilde koltuktan düştü yani bende sert zemine öyle düştğ diye beline bişi olmuşmdur diye korktum
sosyeticmavis canım popo üstü düşmüşse çoğu zaman bişey olmaz ama bi kaç saat hareketlerini gözle bi yürümesinde oturmasında bi tuhaflık varsa götür derim içini rahat ettir canını sıkma çocuk bu düşe kalka büyüyo
Papatyaa21 sosyeticmavis içimi rahatlattınız yürümede bişey yok hemen kalktı dolandı zaten ama ben korkmuştum yinede teşekkür ederim ☺️