deniz_9555 evet ya bizimki de tek evolvia sevdi ve anında iyi gelmişti. Yirmi gün olacak antibiyotik içeli etkisi hâlâ geçmedi bu neyse şaşırdım kaldı. Normalde derisinde bir şey yoktu hiç. Şimdi kızarmaya da başladı hafif hafif. Probiyotik zaten kullanıyorduk hep ama farklı bir tane alacağım. Önceden maflor plus kullanıyorduk piyasadan kalkmış mecbur Forbiome minies aldık o da çok etkili değil gibi geldi bana. Umarım mama değişikliği gerekmez farklı alerjileri çıkmaz. Çocuğun poposundaki pişik bile arttı geçmiyor kıpkırmızı pipisinin kenarları da kızarıyor artık. Çok kızgınım her şey düzelmişken 4.5 aylık bebeğim tekrar kıvranıyor gazdan uyku uyumuyor karnı ağrıyor