KendiEvimdeDeplasmandayim Rabiiul çok güzel siz yaptınız sanırım ellerinize sağlık. İyiki doğmuş minik 🤍☺️
Rabiiul CuteBadesMama evet dolap üstünden ve yakın çevreme yapıyordum sonra bıraktım yılbaşından önce tekrar başladım sonra tekrar bıraktım 😆 bıcırık peşimi bırakmıyor vakit buldukça sipariş olursa yapıyorum ama ❤️