Sabi Ya arkadaşlar sizin çoçuklarda böylemi yoksa bi tek bendemi böyle ne günah işledm ya raabim diyorummm.Çoçuk hiçmi bişey yemez .Acliktan kusuyo artik😂🥲😖Ömrümü yedi doydu sanki
ssssemaa Sabi bugün parka çıkardım parkta yedirmeyi denedim 2 kaşık yedi belki ortam değişikliği size de iyi gelir bir de öyle deneyim 🥲