brvnkr Aynen bende oyleyim kötü hastalıkmı bu diyip duruyorum 1 aydir fsrk ettim mukusu 3 saat once tekrar gozle gorunecek sekilde mukis gordum gordukce paniğim artiyor doktor normal dedi ama ocime sinmedi bir daha randevu alacagim dışkı testi verip neyse ciksin artik boyle hayat gecmicek